Než budete pokračovat: stručně o cookies, které používají naše webové stránky

Cookies jsou malé soubory ukládané do Vašeho prohlížeče, které běžně používá většina webových stránek. Jsou užitečné pro Vás i pro nás.

Na našich stránkách využíváme cookies nezbytné k zajištění funkčnosti webu, analytické cookies ke sběru a vyhodnocení dat ve službě Google Analytics na anonymní bázi a cookies služby YouTube, protože si na našem webu můžete přehrát videa nahrána primárně na YouTube.

Abychom mohli zajistit efektivní a příjemné fungování našeho webu, prosíme Vás o jejich povolení. Jak spravujeme Vaše osobní údaje a jaké cookies používáme, si můžete přečíst zde.

Lyžařský pobyt – Daňkovice 2009

Samou nedočkavostí jsme se v pondělí 2. února 2009 sešli na zastávce u Kampeličky už ve čtvrt na sedm ráno. Batohy a lyže nám odvezli až do Daňkovic a my mohli vyrazit na cestu. Poté, co jsme autobusem dojeli do Svratky, museli jsme asi hodinu čekat na další autobus, který nás zavezl do Sněžného. Původně jsme odtud měli jít do Daňkovic pěšky, ale protože foukal silný vítr a nás čekaly více než 3 km, nasoukali jsme se raději do aut, která nás odvezla.
   Po příjezdu a rozdělení pokojů jsme se ubytovali a prozkoumali budovu, následoval oběd a v jedu hodinu odpoledne jsme se poprvé postavili na naše vyleštěné a skvěle připravené lyže. Zpátky na ubytovnu jsme se kvůli svačině vrátili asi po 2,5 hodinách. Po ní jsme až do večeře o půl šesté měli osobní volno a po večerním programu byla ve  22.00 hodin večerka.
V úterý ráno byl budíček v sedm hodin. Celý den jsme lyžovali, nejdříve v okolí Daňkovic a odpoledne jsme pak jeli do Sněžného do cukrárny.
A byla středa s tím pádem i polovina lyžáku. Dopoledne jsme měli závod na 700 m a odpoledne jsme pěšky vyrazili do Sněžného a odtud autobusem do Nového Města na Moravě, kde jsme navštívili muzeum a nakoupili suvenýry.
Čtvrtek byl soutěžní den. Po snídani proběhly štafeta a slalom a po obědě jsme vyrazili na Buchtův kopec, kde jsem se dosyta vyblbli a vyváleli ve sněhu. Večer pak byly vyhlášeny výsledky všech soutěží.
V pátek ráno nám pak odvezli zpět do Krouny lyže i batohy a my se pěšky vydali do Sněžného a odtud autobusem přes Svratku do Krouny.
Abyste si ale nemysleli – celým týdnem nás provázely i kdejaké menší i větší karamboly, jako například odlepené skluznice, rozlepené nebo roztrhané boty a taky jsme dokázali zlomit jedny lyže. Se všemi problémy si však poradili buď naši učitelé nebo rodiče nebo pan ředitel s paní zástupkyní, kteří se na nás přijeli podívat. V Daňkovicích se nám tak moc líbilo a hned bychom se tam znovu vrátili.

Další fotografie najdete:
ve zkrácené fotogalerii (25 fotografií)

nebo

v plné fotogalerii (158 fotografií)